Selamat Datang ! Zack Yaww here | Dashboard | +Follow
Zack Yaww
Mencari Rezeki
Tuesday 22 November 2011 | 04:26 | 0 comments
hye Ngek NGek And Ngok NGok sekalian before aku start cerita aku ni an aku nak tanya korang . Bole tak ?
Ni soalan dia simple jea .. korang dapat duit dari mane ? 0whhhh mak bapak , papa mama , ibu ayah korang yang kaya raya tu ekk kasi ?: untunglha tadea rugi tau ? aku pun dulu same but now aku cube tak nak minta at depa .. nak tahu sebab ape ? mehhh sini mehhh bace at bawah ni

Dulu aku pun macam korang juga kalau nak kuar jea cakap cam ni .. "MAK NAK KUAR , NAK DUIT SIKIT" then aku akan buat ni .. HEe ~ ^_^ .. maklum lha nak bodek mak .. but skrang ni aku try tak buat cam tu dah sebab sekarang ni aku nak cari duit sendiri .. kerja lah tu BUT aku nak jugak follow budak-2 pergi lepak sana sini .. skrang ni tak boleh lha SORRY SANGAT sebab sekarang ni aku tak ada duit .. nak minta mak bapak bole but kesian lak at diorang .. depa pun nak beli barang jugak kan ? yelha kalau datin-2 tu nak beli gelang sampai penuh satu badan kan ? kan-3 ? haha .. sorry yea aunty ? tak berniat pun .. Emm dulu ade income senang jea but sekarang ni dah tadea income sebab ade kes tempoh hari .. nak tahu kes ape ? harap maklum benda itu tidak boleh dinyatakan .. after that aku teros berhenti kerja .. and now aku sedang cari kerja balik ..

Ehh-2 !! lupe nak bagi tahu .. korang tahu kea asal aku nak cari kerja ? haha .. ini cerita dia pulak ..
abang aku dia sekarang still belajar * umur aku tak nyatakan tau ?
time dia belajar ni dia gak kerja .. mula-2 aku kutuk jea at dia .. but after dia balik cuti .. PERRGGHH ! duit dia .. banyak kot ! haha .. yelha kerja and save money .. aku tak habis an duit jea keja ..
And now aku follow jejak langkah dia lha ni .. sambil belajar sambil tu jugak kerja .. k lha tu jea kot ak nak cite at korang .. pape pun jangan lupe doakan aku dapat kerja balik tau ? AMIN ! hee ~

OLD / NEW